10 نکته برای اینکه بتوانید در بازاریابی موفق شوید | سری هفتم
نوشته شده توسط : worldmarketing

یکی از راه های بازاریابی برای افراد ناراضی این است که وقتی به دنبال کمک هستند ، آسان پیدا کنید. موتورهای جستجو راهی عالی برای دستیابی به این هدف ارائه می دهند. به این دلیل که مشتریان و مشتریان احتمالی شما اغلب دقیقاً در صورت نیاز به اینترنت دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند جستجو می کنند. بنابراین ، اگر وب سایت شما را پیدا کنند ، توجه شخصی را که به طور دقیق بدنبال دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید ، خواهید داشت.

سئو ارگانیک شاید برای صاحبان مشاغل کوچک ، قدرتمندترین راه دستیابی به این هدف باشد. به طور خلاصه ، با بهینه سازی وب سایت و محتوای خود ، می توانید به صورت ارگانیک (یا به طور طبیعی) پیدا کنید. فرآیند کاری است که می توانید یاد بگیرید و با نرم افزار مناسب بسیار آسان است. همچنین می تواند بسیار مثر باشد. به عنوان مثال ، بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات به کسی ، هزاران نفر هر هفته وبلاگ بازاریابی Jim را پیدا می کنند ، دقیقاً در زمانی که به دنبال نکات بازاریابی یا کمک بازاریابی هستند.

بازاریابی آنلاین ، نکات جستجوگرها

هنگامی که افراد ناراضی بدنبال نوع محصول یا خدمات شما هستند ، تبلیغات در Google (یا سایر ارائه دهندگان جستجو) روش دیگری برای حضور در آن است. پرداخت برای یک نتیجه برتر موتور جستجو بسیار سریعتر و آسان تر از کسب یک رتبه برتر جستجوی ارگانیک است. با این حال ، این یک سرمایه گذاری تبلیغاتی به مراتب بهتر از تبلیغات معمولی است که برای صنایع خاص یا مناطق جغرافیایی طراحی شده است. با تبلیغات معمولی ، شما براساس تعداد مخاطبان پرداخت می کنید ، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق هرگز تبلیغ شما را نبینند یا بی علاقه نباشند. هنگامی که پول تبلیغات خود را سرمایه گذاری می کنید باید هوشمندانه تر از آن باشید.

به طور خلاصه: ناراضیان را جستجو کنید. نه بی علاقه.

از این نکات بازاریابی بیشترین بهره را ببرید!
اگر متوجه شدید که در زمینه بازاریابی خود سخت کار می کنید و نتایج فروش مورد نظر خود را نمی گیرید ، متوقف شوید! مطمئن شوید که کارهای صحیح را به درستی انجام می دهید. اگر در حال حاضر فعالیت های بازاریابی موجود در این صفحه را انجام نمی دهید - آنها را امتحان کنید. چرا؟ زیرا ما از قبل می دانیم که آنها بسیار خوب کار می کنند. این یک مکان عالی برای شروع است ، دوست من.

بخاطر داشته باشید: اگر این نکات بازاریابی را مفید دانستید ، می توانید جدیدترین مقالات من را که مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل داده اید ، با وارد کردن ایمیل خود در زیر دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: